01.
Nyt design og nye funktioner
Nellemann Leasing

02.
Beskrivelse
Klarhed og forståelse af ønsket budskab, for det helt rette udtryk

En del af Nellemann Koncernen – Nellemann Leasing tilbyder leasing af luksusbiler til erhvervslivet. I samarbejde med Nellemann Leasing skulle vi skabe en ny identitet med en rød tråd igennem hjemmesiden, brochure m.m.

I vores indsats fokuserede vi på at skabe et visuelt udtryk som fremhæver Nellemanns identitet som luksusbrand.

De rene linjer, mørkegrå farver og det minimalistiske design, bidrager til at skabe visuelt fokus på deres luksusbiler, og forstærker dermed deres image som en luksus virksomhed.

Organiske grønne farver er brugt til kontakt knapper og priser, da grøn er en afslappende, betryggende, men samtidig handlingsskabende farve.

Deres nye design henvender sig mere direkte til deres målgruppe, og er meget fleksibelt mht. brochurer, avisannoncer og andre visuelle medier.

* OBS: Denne case er udarbejdet af Keviin Cosmos, i hans tidligere selskab, Reborn og ikke med Cosmos & Co.

Lidt fra projektet

Vi har samlet lidt billeder, for at give dig et bedre indblik i projektet.